Sunday, May 24, 2009

about today n yesterday

dior makeup set spring summer collction



hip hip horeyyyy!2day is my last paper for sem 6..afta diz msuk sem 7 lak..aih da tua da aku,pejam celik pejam celik da nak abis belajar,seronoknyaaa!;pp..2day aku dew 1 paper jehh,h.r.m..kul 9pg till 11,afta dat jam 1 aku keja..2day x buat ape pon,cuma makan makin banyak .ahhaha.nak besarkan perot.nyet!nk wat cam ne makan an kperluan idup.ahahaha!statement x nak kalah;pp..smalam seharian aku ke family sales dior,specially untuk teamwork ur ex staff dior,aku di invite,so aku pon pg bersama tiffany,lokasi j.w marriot hotel,b.bintang hall 8,dr jam 10 till 7 ptg shja,2 hari jek..tepat jam 11 pg ktwg da sampai ke starhill,tggu teman2 yg len x nk lama lak dwg tuh,ciss.den kami ke dior starhill jumpe ijoy my bestie,afta dat baru gerak ke marriot,wahh ramai sgt owg ok,da mcm pasar malam.khdiran ktwg disambut dgn baek.ahahaha!rindu gila teamwork dior time keja starhill dulu,rindu kwg!smpai2 je ktwg usya a ape2 yg berkenaan,nget.seriously guys harga sgt murah!up to 90% okeh,sales ni 1 tahun sekali jeh rugi kalau x dtg..ramai sgt teman2 lama yg dijumpai..n mata pon rambang x tau nk pilih mana satu.ahaha!beg semua fully lader 2 ribu kbwah,ratus2 pon ade..aku juz beli wallet tok mama,n 2set makeup pouch with makeup,satu untk mama n satu untk aku.cet mama da kirim awal2.sempat agy mms dr indon.cet..act plan nk cari wallet,tp cam x dew yg berkenan sgt jeh.uhuhu..tiffany lak beli beg canage spring summer collection nya,fuyoooo beg mahall tuhh,pdhal owg x tw staff sales 90%.ahahah.rugi je owg2 yg beli orgnal price tuh..;pp.afta 3 jam ktwg dlm hall tuh ktwg pon blahh g makan den jalan2 cari angin.ahahah!

1 comment:

Ainaa Noordin said...

ala!!! kecoh je.. tulis panjang2 kat ketas jwpan 2.. toyol la 2..lalalalala