Saturday, November 1, 2008

global peace festival..

ni plak last day,ary ketiga..ending nya kami menonton konsert global peace.
hey hey suka gle doh mamat japan ni!grrrr...aku addict gle padanya..ahahha


ahahah!aku suka pic ni..ending of the show.klka je aku wey.nywy appy deparaya.eheh!



bersama shbat mati ku,muhammad aliff abdul majid=p

aku suka sari ni wey,tp amat lah susa mau pakai.aiyak nk gulung2 x nk lama lak.eheheh


october/bukit jalil..

event seterusnyaa..
modelling 4 global peace festival show..
teman2 clg yg lain turut serta menjayakn evnt ini..
teman2 baek ku alef,eka,lyta,qena,sofi,mel && lain2 lg..
seronok cgt2.n appy supa dupa active.ehehhe
coz dpt bergaul dgn pelbagai jenis bangsa=)
event kali ini,kami memperagakan pakaian untuk kaum india..
for depavali celebration..ehehehe!
klaka je bila aku berpakaian sari,kurta,&& bla bla...
nk tergelak do.ahahahha!
event ini aku ditugaskan untuk 4 persalinan..ehehhe
4 jenis baju yg harus diperagakan..n 4 kali jua kelam kabut turun naek stage..
waa sgt2 la bederau jantungku berhadapan dgn khalayak ramai..
malu gaban weyh..ahahhaha..wat2 cover cun.nget!
apa apa pon sgalanya bejalan dgn lancar..eheheh
aminnnnnnnn....

1 comment:

Ainaa Noordin said...

nenek! amboi2 gmbar dgn michi ek