Monday, April 13, 2009

wall e & eva

Teddy baru!my fav wall e n eva menjadi kenyataan!thank b!nk jaga wall e n eva sebaek nya !keke
syok syok gilaaaaaaaaaaaa..
dpat teddy baru bby bg..ehek!thnx b luv luv u sgt d!d baek oh ske belikn syg teddy an an d,dlm blk aku da bertimbun teddy auw;p.smua teddy gemuk2.ehek!dlu ktwg tgk muvie wall e tuh,agak da lama gak a dat story ,fav gila uh,ehehe!ktwg ske kartun tu an b,romentik je da a comel.den aku ckp ng b,ske gila tgk eva n wall e tuh,n dat tme b ckp nty b cry n blikan patung wall e n eva tuh tok syg ea .tup tup btul2 die bg,trkejut i b.uhuhuh!b!i ske sgt patung tuh,thank auw b.b nie sweet la;pp.b tw aku ske bear.miow.b syg cm dak kcik an b.ihihiih!dat day aku lepak srmban je nuntun muvie d j.j dsna cte jangan tegur,kekke.biasa je cte nya x dew la best sgt.uhuhu.act aku nk tgk cte len,tw tw x b yg excted gila nk tgk auw.ahahah!b nie x ley blah a tgk cte tuh!ciss..i bru nk tgk cte kartun,b ckp x abs2 tgk kartun tgk a cte seram lak.ehhe klka ohh da a sit ktwg dpn gila auw,num 4 dr depan,aku x nk byk kali lak menjerit coz terkejut,bkn mnjerit sb takot.ahahha.siap tutup muka uh,sbb depan sgt oh.act cte tu bg aku biasa laa,x best mana pon,hantu comel;pp
afta nuntun muvie ktwg jln2 den lpk di bngkel agib.ehehe.ade je dwg nk bahan aku.ahahah!aku pon bahan a dwg lek.kekek!jaat ko agib dera den.ehehhe!mule2 ktwg plan dat day nk g mandy air terjun,den ujan lebat gila lak so x jadi laa;((.
b siap da pakai short n tshrt dr umah tuh.ahahha!last2 ujan tkr bju dlm keta n nuntun muvie.oh yaaa yaa,aku bg b rasa kek choclate buatan ku sendiri,1 bekas uh aku bg,b ckp sedappp gilaa sygg choc nya..b bg family die smua rasa,waaa segan la i b,i wat da la x sedap mana pon..eheh!b janjy nty nk bg aku bubur pulut hitam buatann ibunya,tu bubur fav aku tww!tp sygnya aku x reti wat bubur tuh.kekke.mak b wat sedap!waaa i nakkkkkkkkkkk;((( ..opss.b pakai baju couple im falling in love yg syg beli di bandung itu,aku pon dew dat shirt white clr.nty kte pakai sama2 ea b.syg nye t da ketat x mo la pakai;ppp.

1 comment:

BuBu* said...

aku pon ade gak tp eva je wall e susa nk carik.soh bf ko belikan tok aku 1.iheiheiheeee
best nya korank..