Monday, April 20, 2009

air terjun ulu bendul

in the afternoon:gerak ke smbn,den b4 dat b isi minyak kt area paroi.beli mknan,keropok,air soya,air rebina,koci,n bla2.uhuu!bekalan tok mandi manda nnty.nyet.b dr lst week plan nk bwk aku g mandy manda,tp owez x jd.kekke.coz ujan,dat day ujan gak tp x dew a lebat sgt,redah ajjeeeee bak kata b.kekeke.den smpai2 ktwg cry port yg x rmai sgt owg,sb dlm tme ujan renyai tu pon still ramai owg.esh2..ktwg tkr bju b4 mndy,oppsss b i trtingal my short pants!waaaa...cm ne i nk mndy ni x kn pkai panties je.nyet!dat tme b da siap tkr bju smua,last2 b bukak seluar bunge2 die bg aku pakai,kekeke..b bwk 2 seluar pendek,den b pkai suar die yg lg satu..seluar b x nk bsar lak.uhuhu!nk kena ikat ketat2 if x tercabut.hohoh!tbe2 ktwg nmpk ice cream,b b!syg nk ice cream tuh tuh!b ckp jum2 kite beli ice cream,ktwg mkan ais cream smbil mncari port yg baek tok bermndy mnda..uhuhu..mula2 aku x nk mndy sb air die sejuk gila yg teramat.last2 b tarik aku.cet hampeh b ni.hohoh!b jaat!;ppp.last2 aku pon redah je la.ahaha.aku mndy smapai muka aku pucat gila b kata;pp..afta mndy ktwg tkr baju kt toilet..b tggu aku bersiap lama,ahahaha!afta tkr ktwg ke kereta,last2 kereta sblah ni,eh cam aku kenak je sport ring keta ni,ahahahha!last2 rupanya eja n aisya,dwg tggu ktwg mndy nk dkat satu jam,sian dwg tggu dlm keta.kekke!dwg x btw nk dtg,rupa2nya dwg dew col tp ktwg ng khusyuk mandy,fhn pon x hirau.kekeke!ampun kalian kami engak kedengaran lor ;pp..sabau je dwg.dwg mmg tw ktwg nk ksana,mle2 plan nk pgi skli lst2 x jd tu yg dwg tggu sana.dwg cry ktwg kt air terjun tu x jmpe last2 dwg ckp tggu dlm keta je,dwg park betul2 sblh keta b.hohoh!klka ahhh..afta dat ktwg convoi ke dataran senawang,nk g makan,hoyeh!aku ckp ng b,b syg x ley mkn mkanan keras2 ggi still sakit,tp tp i nak mc d!ahahhaha.ggi skit tp nk mc d gak,den b pon g mc d,afta mkn ktwg ke j.j plan nk tgk wyang tp x jd sb semban x byak cte best,al maklum la somban an;pppp..kekeke!jln2 den truz pulang,b anta ku pulang

pic will upload later;)

No comments: