Saturday, April 18, 2009

makan makan makan


padallpop blueberry+choc choco top+vanila choc+strwbery wit jem.bang extra choc tw!ahahha,abg tu siram choc tu x nk byk lak;p


2day keja x ngtuk lngsng.ahahha!nk tw pe rahsianya?kekekke
mocha ice blnded san fransisco la jawapanya.kekek!
my fav tuh,slalunya if keja every saturday n sunday aku akn beli ice blnded tuh,sedap!large only 15.90 buckx,n buy one free one.dua2 large aku melantak swang2.hohoh..layan mocha ilang ngtukk uh..uhuhuh..nak nak lagii!;ppp..esh fina egt psan doc dunt to much wit cafein;pp.aryni tme rest aku jln2 window shopping cari prasent tok mama 4 mother days next month,kekeke awal aku da cari;pp.anak mak la katakan;p.byk gak yg aku rasa ok tok my mom,aku egt nk belikan mama wallet DKNY tuh,arga pon ok rm 689.00,ley guna staff price kawan aku yg keja kt sana,staff price 30% so tinggal rm482.30.ok la alu rasa,mama msty suka dat wallet,citarasa kami sama.ehehe!n 2day aku makan sandwich beef paparoni with cheesey kat obriens,wa lazatnyaaa!n b4 rest time up,aku singgah ke mark&spancer beli keropok bbq spancer,waa da gian,kak wan nye psal a mgajar aku.hohoho!2day keja pon x byk,enjoy je,on9 on9 makan2.eheh!
smlam,byk gila aku makan tme rest aku mkan nasik campur bubur pulut hitam my fav!n lastly dessert mix waffell at milano cafe second floor..waa seriouslyy sedap sgt,u guys should try tw.slalu waffell if tmpt len nipis,x dew isi n x lmbut,tp ni perfect gilaa ohhh;ppp..aku melantak 1 pinggan tu swg.ahahah!

No comments: